Plan B


Vandaag heb ik mij geamuseerd met de uitvoering van mijn plan B. Maar eerst nog een paar fotos in minder duistere omstandigheden als de vorige keer.

Bijna klaar?

Bijna klaar?

Zicht bij daglicht.

Zicht bij daglicht.

En dit is dan plan B šŸ™‚

Ik heb een trapje gemaakt en ik ga de muur nog een beetje uitbreiden naar de struik toe. Het paadje dat langs de struik loopt zal aldus verdwijnen, de struik kan weer vrolijk haar gang gaan (binnen de perken, natuurlijk), en ik zal een grotere nuttige oppervlakte hebben. Niets dan voordelen dus. Behalve dan dat ik er nu nog wat langer mee ga bezig zijn dan ik oorspronkelijk gedacht had.

Ziehier de trap:

De trap in het geheel.

De trap in het geheel.

Trap, ietwat vochtig...

Trap, ietwat vochtig…

Morgen komt men mij (hopelijk) verlossen van de stenen die naast en onder de struik liggen, en die plan B ietwat hinderen. Nieuwe deadline is volgende zondag šŸ™‚

About Rudy Dekeerschieter

Ingenious engineer.
This entry was posted in Belgiƫ, Europa, Natuur, Tuin and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

