De tegels zijn weg…


De tegels zijn weg. Enfin, de grootste hoop in ieder geval. De rest wordt later opgehaald. In ieder geval lijkt de tuin toch al weer een stuk groter. Zie maar:

Tegels weg, de tuin lijkt een stuk groter.

Tegels weg, de tuin lijkt een stuk groter.

Ik zal de zijnmuur nog een metertje of wat opschuiven naar de struik toe. Nu kan dat prima.

Ik kan de tuin nog een meter opschuiven.

Ik kan de tuin nog een meter opschuiven.

Maar voor vandaag is het genoeg geweest. Ik kan u verzekeren dat tegels via trappen naar beneden sleuren prima is voor de conditie. Ik denk dat ik goed zal slapen deze nacht. En morgen weer wat uitrusten op ’t werk 🙂

Over Rudy

Ingenieuze ingenieur.
Dit bericht werd geplaatst in België, Europa, Natuur, Tuin en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

