Een meter meer…


Nu de tegels weg zijn kon ik eindelijk plan B beginnen realiseren.

Maandag ben ik aan het nieuw stuk muur begonnen. Hieronder 2 fotos van het resultaat van mijn noeste arbeid.

Nieuw muurtje in aanbouw rechts.

Nieuw muurtje in aanbouw rechts.

Nieuw muurtje in aanbouw van dichtbij.

Nieuw muurtje in aanbouw van dichtbij.

Vandaag heb ik dan verder gedaan en heb ik ook de zijmuur aan de kant van de struik afgewerkt. En dan alles opgevuld. Het is nog niet helemaal af, maar dat is niet te zien op deze andermaal redelijk duistere fotos 🙂

Nieuw stuk muur af, inclusief de zijmuur naast de struik.

Nieuw stuk muur af, inclusief de zijmuur naast de struik.

Zicht op een meter meer tuin.

Zicht op een meter meer tuin.

Een meter meer tuin, en al grotendeels opgevuld.

Een meter meer tuin, en al grotendeels opgevuld.

Als alles meezit (zoals het weer), kan ik morgen het paadje weer opgraven en die zoden gebruiken om de muur aan de achterkant van de tuin wat bij te spijkeren. Ik ga het gat namelijk nog wat opschuiven naar de struik toe. Maar dat zien we morgen dan wel weer…

About Rudy Dekeerschieter

Ingenious engineer.
This entry was posted in België, Europa, Natuur, Tuin and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

