Na regen komt groeisel…


Nu ik een paar dagen verlof heb, ben ik andermaal de strijd aangegaan met de natuur. Meer bepaald, de natuur in mijn tuin. Daar is er heel wat van, maar niet alles is even welkom. Alles groeit prima, dus ’t is een heel karwei.

Ik ben er heel laat aan begonnen, wegens weinig tijd en veel regen.

Hier een paar foto’s van de eerste dag 🙂

Verleden jaar heb ik deze trap gebouwd. Dit jaar heb ik hem terug gevonden...

Verleden jaar heb ik deze trap gebouwd. Dit jaar heb ik hem terug gevonden 🙂

Even in het midden met de grasmachine rondgereden. Nu heb ik weer zicht op de zaak.

Even in het midden met de grasmachine rondgereden. Nu heb ik weer zicht op de zaak.

Bramen, bramen, bramen. Ze doen het geweldig. Alleen, enkel stekels en geen bessen.

Bramen, bramen, bramen. Ze doen het geweldig. Alleen, enkel stekels en geen bessen.

Een pad in de jungle...

Een pad in de jungle…

Hier en daar nog wat bloemen te bespeuren...

Hier en daar nog wat bloemen te bespeuren…

Over Rudy

Ingenieuze ingenieur.
Dit bericht werd geplaatst in België, Europa, Natuur, Tuin en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Na regen komt groeisel…

  1. Pingback: Gun jezelf een dagje lummelen | From guestwriters

  2. Haruko-chan zegt:

    Is dit dezelfde tuin? Onherkenbaar vergeleken met de foto’s van 2014!

Geef een reactie

